sâmbătă, 24 septembrie 2011

Festival național de toacă



Împreună cu părinții și preoții lor parohi, peste 60 de copii din toată țara au venit la Măldărești, în județul Vâlcea, la cea de a 8 ediție a unui concurs național de... toacă. O competiție neobișnuită care are loc în fiecare an, a doua zi după Sfânta Marie mică, hramul bisericii.

Măldărești, Vâlcea, 9 septembrie 2011
Reportaj difuzat duminică, 18 septembrie 2011, în cadrul emisiunii "Universul Credinței" - TVR1
și realizat de Rudolf Szilagy si Rafael Udriște.

2 comentarii:

Dragos spunea...

Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

Anonim spunea...

Stimate domn,
Caut emisiunea "Semne" realizata de dumneavoastra in 21.06.2009 cu documentarul "Vaccinuri pentru templul sufletului". Am căutat-o şi la dumneavoastra pe blog dar nu am gasit-o. Mă puteti ajuta? Multumesc anticipat!
Adrersa mea de email este floridenard@gmail.com