joi, 12 februarie 2009

ORA DE ŞTIRI, TVR2: "OAMENI ŞI NUMERE"



Dezbaterea de aseară din cel mai bun program de ştiri al Televiziunii publice (Ora de ştiri, Tvr2, ora 21.3o, realizator Claudiu Lucaci) i-a avut ca invitaţi pe deputatul Costică Canacheu (preşedintele Comisiei de apărare din Camera Deputaţilor) şi pe avocata Mihaela Dobre (reprezentanta mai multor Asociaţii de orientare ortodoxă care contestă în instanţă decizia Guvernului României de introducere a paşapoartelor biometrice cu micro-chip RFID). Prin telefon, am ascultat şi punctul de vedere al deputatului Georgian Pop, ferm dar singular printre membrii Comisiei.
Am remarcat cinismul parlamentarului PD-L care a încercat să ne convingă - cu zâmbetul pe buze - că negrul este alb. O întrebare bună ar fi fost dacă deputatul C.C. , ales în colegiul 4 uninominal, sectorul 1, Bucureşti, a întrebat măcar unul dintre alegătorii săi dacă vrea sau nu paşaport cu micro-chip RFID - în plus, dacă a aflat de zecile de mii de români care au declarat în scrisnu vor paşaport cu micro-chip.
Dacă românii ar fi întrebaţi, procentul ar fi asemănător cu cel din campania de vaccinări cu Gardasil, adică 97% ar spune NU!

Alte opinii? Ce părere aveţi, de exemplu, de tinerii ieşeni? Dar de întâlnirea "societăţii civile" cu directorii Serviciilor Secrete? :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

acest asa zis deputat, tradator de natie zice ca cine nu vrea pasaport nu intră in acest sistem diabolic de control, dar cu permisul de conducere cum este?pentru că acesta este folosit de foarte multi. dar cînd va veni rindul buletinelor de identitate acest deputat inconstient, ce va spune ca ne vom putea lipsi si de acestea daca nu le vrem?

Anonim spunea...

Nu inteleg de ce se spune ca pasapoartele sa fie mai eficiente si ca ca controlul la vame sa fie mai usor. Ce fel de control avem acum la vame??

Dragii mei, calatoresc cu masina din Finlanda pana in Romania. Anul trecut m-am speriat cand am vazut ca nu se mai face control la nici una din cele 6 posturi de control prin care trec de obicei. Mi s-a facut un control la acte in Finlanda si unul in Romania.

Toate celelalte vame erau goale:(.

Este ca si cum eu lasa deschisa usa casei mele, in timp ce ma gandesc sa introduc un sistem antifurt.

Daca tot ne ferim de teroristi, de ce nu mai facem controale la vama?

Anonim spunea...

Cu zambetul pe buze, vor sa adoarma constiintele, care au tresarit la auzul acestor intentii. Semnalul de alarma trebuie tinut "tras" pt ca aceste informatii sa ajunga in urechea tuturor, desi, acum se implineste cuvantul Evangheliei, urechi au si nu aud, ochi au si nu vad.
Foarte suspecte sunt conditiile in care se fac aceste pasapoarte:
- lumea este in plina criza financiara(resurse financiare nu exista);
- ele nu prezinta siguranta;
- in mare parte multe din vamile din interiorul Uniunii Europene, s-au desfiintat;
- viteza cu care se desfasoara aceasta campanie;
- populatiei nu i-a fost adusa la cunostinta, conditiile de aderare (nici pt aderarea la UE, nu am fost intrebat);
- premiza ca toti cetatenii sunt potentiali teroristi (criminali).
Exista alternativa pentru cei care refuza acest pasaport, mai tarziu buletin, dupa care cip-ul?
Noi ne-am comportat ca niste oi, nu am cerut cont celor care au negociat conditiile de aderare. Trebuia facut referendum. Suntem tratati ca niste animale, cu Drepturile Omului in fata.

Anonim spunea...

Aceste pasapoarte deocamdata nu vizeaza interiorul UE ci alte state (Ex. SUA)

De intrebat am fost intrebati, atunci cand s-a modificat constitutia.
Si desi s-a boicotat votul in mare parte, lucrurile s-au aranjat de PSD (la propriu).
"opozitia" a zis ca dupa ce vine la putere va investiga problema si binenteles, a venit la putere si a lasat-o moarta, nefiind decat cealalta fata a aceeasi monede.

Acum independenta nu mai exista, conform constitutiei, trebuie sa dansam cu canta UE, dupa normele, prevederile, reglementarile, etc. UE.

Referendum pentru ce?

Organizati un referendum pentru revenirea la vechea constitutie si iesirea din UE si multe probleme se vor rezolva de la sine.

Haideti sa vedem daca se voteaza.
Eu as paria de pe acum asupra rezultatului.