vineri, 6 februarie 2015

CARTEA MĂRTURISITORILOR



Un reportaj realizat joi, 22 ianuarie, la Muzeul Ţăranului Român, în Studioul "Horia Bernea" unde a avut loc conferinţa „Mărturisindu-i pe mărturisitori” (moderator jurnalistul Claudiu Târziu). Invitaţiconferenţieze pe marginea ultimului volum al scriitorului şi publicistului Răzvan Codrescu, „Cartea mărturisitorilor. Pentru o istorie a învrednicirii româneşti", au fost Dan Puric şi prof. dr. Pavel Chirilă.


 
TVR, Universul Credinţei, 1 februarie 2015
Reportaj "Cartea Mărturisitorilor" - M.Ţ.R. - Studioul "Horia Bernea"
Director de imagine: Ion Cristodulo
Redactor: Rafael Udrişte

4 comentarii:

Turistbooking spunea...

Foarte bun articol. Felicitari!

arhicadi.wordpress.com spunea...

Doamne ajuta!


sunt arh Adrian Paun si ma ocup cu proiectarea caselor romanesti (traditionale si neoromanesti), ce au identitate culturala, istorica si religioasa (crestina ortodoxa), nu ca cele moderniste care au identitate protestanta sau cele postmoderniste care sunt de-a dreptul atee, si care ne schimba modul de atrai si gandi, indreptandu-ne fara sa ne dam seama spre necredinta.

Detalii despre munca mea gasiti pe www.case-frumoase.ro

Daca va intereseaza sa scrieti un articol despre casele pe care le fac, va rog sa-mi dati un semn!

Cu multa consideratie,

arh Adrian Paun

Allison Howarts spunea...

Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348151450979
1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com

Anonim spunea...

„Benjamin Briel Lee a fost foarte profesionist în orice moment, ținându-mă la curent cu tot ce se întâmpla, dacă aveam întrebări, el era întotdeauna disponibil să răspundă. Aceasta a fost prima mea achiziție de locuințe, nu știam prea multe despre procesul de împrumut, el a făcut foarte ușor să înțeleagă lucrurile despre care aveam întrebări. Mi-a plăcut foarte mult să lucrez cu el. ”
Este un agent de împrumut care lucrează cu un grup de investitori care sunt dispuși să finanțeze orice proiect sau să vă împrumute orice sumă cu o dobândă foarte scăzută. Contactați Benjamin Briel Lee E-mail: Lfdsloans@outlook.com
Numărul aplicației Whats: + 1-989-394-3740.